środa, 30 stycznia 2013

Hawajska medytacja do nawiązania kontaktu z umysłem nadświadomym, cz.1

Hawajczycy wierzą, że istnieje umysł zwany nadświadomością.

Umysł ten wg nich znajduje sie na czubku głowy i to właśnie z niego pochodzą oświecenia znane także jako momenty Eureka.

Kahuni używają tej medytacji w HO'OPONOPONO czyli w metodzie wprowadzania ładu do czynienia niezwykłych rzeczy.

Kontakt z nadświadomością jest przydatny gdy poszukuje się rozwiązania do nurtującego problemu lub do znalezienie najlepszej możliwej decyzji do podjęcia. Jest też nadzwyczaj przydatne przy realizacji projeków, aby zacząć na tzw. dobrej stopie.

Medytacja jest prosta i składa sie z oddechów.

Oddech 1.
W trakcie pierwszego oddechu, należy wciągnąć powietrze przez nos i skupić się na tym jak przepływa ono przez nos do środka. 

Oddech 2.
Skupiam się na tym jak powietrze przepływa przez nos i jednocześnie zwracam uwagę na to jak mój wdech powoduje, że moja klatka piersiowa się podnosi. Jeśli leżę pod kocem czy pod kołdrą to patrze jak podnosi się razem z moją klatką piersiową.

Oddech 3.
Skupiam się na nosie i ruchu klatki piersiowej i zwracam uwagę dodatkowo na biciu swojego serca. Jeśli jestem zrelaksowany tak bardzo, że nie jestem w stanie wyczuć rytmu serca to wykonuje najpierw kilka głębokich wdechów aby pobudzić serce.

Oddech 4.
Jestem skupiony na nosie, ruchu klatki piersiowej i biciu swojego serca. W trakcie tego wdechu skupiam się na całym swoim ciele. Jeśli ten krok nie powiódł się za pierwszym razem to wracam do kroku 3 i staram się skupić na całym swoim ciele raz jeszcze.

Oddech 5.
Czuję że jestem skupiony na całym swoim ciele. Powtarzam więc do siebie. "Jestem gotowy na kontakt z moją nadświadomością"

Oddech 6.
Czuję że jestem skupiony na całym swoim ciele. Powtarzam więc do siebie. "Jestem otwarty na kontakt z moją nadświadomością"

Oddech 7.
Jestem w kontakcie z umysłem nadświadomym. Zadaje mu pytanie i akceptuje pierwszą odpowiedź, która dostałem. Następnie wykonuje akcje w kierunku ktory dostałem od tego umysłu. Krokiem może być, napisanie czegoś, lub wykonanie telefonu, wyjście po coś, generalnie cokolwiek co można nazwać pierwszym krokiem.

Robert Drymajło robert.drymajlo
Polub mnie na Facebooku 
Follow me on Twitter 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz